Popularne posty

wtorek, 25 sierpnia 2015

freedom

Hej, część ;))
Znowu przeciągnęłam dodanie tego posta, ale albo zdjęcia ładowały się ponad godzinę, ale w czasie ładowania nie było prądu, albo tak jak wczoraj nie dałam rady, umierałam dlatego, że moja szczoteczka do zębów jest za twarda ;D Dziś się w końcu zebrałam, choć po nieprzespanej nocy ten post nie będzie jakoś bardzo sensowny. Jeszcze dziś nie wiem co mnie podkusiło żeby iść do pracy, zanudzę się bo nad jeziorem zero ludu. Zdjęcia tym razem wyszły poza podwórko i były robione w Jedlance, gdyby jeszcze nie ludzie którzy wchodzili w kadr to już wgl było by super bo zdjęć jest tyle co jest. Ciuszki dobrałam takie co lubię, jest luźno i wygodnie i praktycznie pasuje to do każdego wyjścia. Na dziś tyle, uciekam się ogarniać ! :)








Spodnie - Tally Weijl
Sweterek - Tally Weijl 
Zegarek - Tally Weijl 
Okulary - Polaroid



1 komentarz: